Followers

July 22, 2010

Saya Yang Menurut Perintah!!

dapat surat arahan pertukaran melalui emel....chaiyOrk..chaiyork...haha..tetibe begitu pulak ea..agak berderau....agak macam tidak percaye...tapi alhamdullilah selepas otak mampu berfungsi dengan baek..selepas darah mengalir secara normal....aku terima aje surat arahan pertukaran ini....maybe di tempat baru ini akan ada peluang aku untuk jadi Ketua Pengarah..hehehe..gile berangan...

yup...hampir 6 tahun aku kat cawangan latihan...dari hanye beberapa orang..hinggalah sekarang neh ada 9 orang....banyak sangat suka duka kat cawangan neh...lebih2 lagi tahun lepas..bila 10 siri induksi dilaksanakan..pengsan!!!!...

tadipon...AE cwgn aku sms..fuyOoo..gile jaoh dia di sungai petani..dia boleh mengetahui berita dengan pantas...

AE - kena pindah?
aku - haha..yo la..nak buek canno ha..
AE - secara jujur..yus pindah pun okeh untuk pengalaman baru...lagipun masih di sini lagi...[maksudnyer masih di jabatan neh lagi]
aku - secara jujurnya...saye pun teruja time dpt surat neh[pdhl mase neh otak kosong sebab tak percaye..rase cam dalam mimpi]..mmg sayang sangat kat latihan tapi bila pk balik..takkan sampai ke pencen nak dok latihan....nak gak rase suasana baru...opismet baru,perangai baru..hehe..tapi agak takot juga neh nak msk di tempat baru....nervous kata orang...hahaha...
AE - Gud. U hv positive mental [kembang hidong aku time baca neh..hahaha]...keje kat promosi nampak cam besh.. bos okeh..PK pun okeh....

see...dia suh aku pergi..bukan menghalau tapi untuk mase depan aku..ye..saye tau encik...saye pon dah tahap buhsan eh ..bukan, saye dah rase saye perlu keluar dari cawangan latihan...mencari suasana baru dalam pekerjaan..mencari officemate baru untuk gosip2..eh ade ker yang terbaek yang mcm zura tuh...huh..oh mesti rindu si gedik itu nanti..sob..sob......

oh..banyak sangat nak conteng neh..kalu boleh ape yang berlaku sepanjang 6 tahun tuh..nak je dicontengkan di sini...tapi apakan daya....otak tengah kosong neh....sebab tak sabar nak masuk tempat baru..berdebar-debar....ouch..rase mcm masuk kerja kat tempat baru tak?..rase mcm perlu kenalkan diri tak?...hahaha....ouch!!!

last task untuk latihan : Cameron Highlands for 2 days.. 29 - 30 Julai.....wajib amek gambar banyak2 wat kenangan.......
Share:

3 komen:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

tahniah.. selamat bekerja di tempat baru.. :D

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

dee ridzuan said...

yus? pindah cawangan? bila?

deatH_luVer said...

mimie^^teNgs..

sis^^yep kak..3 ogos..tapi en.li suh mintak tanggoh..tak tau sampai bile..tunggu je la.....hehehe