Followers

July 26, 2010

Nak Jadi Orang Yang Macam Mane Ea?

Bila Sum1 buat salah terus tegur sebab takot dia ulangi balik kesalahan dia..

or

Bila Sum1 buat salah tapi tak terus tego..simpan aje..takot dia sentap..


bagi aku?..

aku suka simpan....sebab takot sum1 tuh sentap..lagipon aku bukan jenis suke nak marah-marah orang...takot orang tuh sedeh pulak....tapi bila tak tegur lagi makan dalam......bila makan dalam hingga tiba satu saatnyer sampai aku dah start benci-benci.....ini yang aku tak suke.....

aku nak jadi macam neh..bila sum1 buat salah..aku terus tegor..tapi aku tade hati yang kuat untuk tegur...balik-balik takot sum1 tuh tersentap...konon-konon nak jujur tapi aku pk perasaan orang........uwaaaaaaaa..tensen oh....

kisah AKU
hsmet aku salu careless....kipas angin tak tutup..selalu!!!....wayar mesin basuh selalu dibiarkan camtuh jek dengan ada kain dalam mesin basuh....cawan tak basoh sampai berhari-hari....televisyen selalu on di ruang tamu tapi dia sedang enak dalam bilik...selalu cakap bangga diri...salu ckp aku GEMOK, dia kurus..selalu tidak mangga pintu rumah..selalu tinggalkan laptop terpasang camtuh jek sampai berhari-hari..karen uit..karen....tapi aku malas nak amek kisah sangat..sendiri dah besar..sendiri dah tahu pikir...paham2 sudah...

tetapiiiiiiiiii...

bila aku lupe nak padam lampu pagi tadi..dia boleh bising siap cakap aku nyanyuk lagi itu yang aku takleh terima wOOO..........apekah ini apekah...

jadi perlu kot untuk aku jadi laser macam dia...jadi orang yang tak payah fikir perasaan orang...asalkan hati puas!!!!...

*DAH PENAT LA WEH JADI MANGSA ORANG NEH...MENTANG2 LA MUKA AKU MACAM BODOH-BODOH JERK..SONANG2 JO NAK MARAH AKU SAMPAI CAMTUH SEKALI...AKU BUKAN TAKLEH TERIMA NASIHAT TAPI..HATI WA LEMBUT LAR...AGAK2 SIKIT KALAU NAK SOUND..NAMPAK JE WA NEH GANAS...TAPIIIIIIIIII....DALAM HATI NEH...HUHU..SOB..SOB..SOB..
Share:

5 komen:

akudandia said...

hye,

npe je xtego dia lik?
nk tahu dulu hani cam awk..
nk sgt jg aty owg
p owg xpnh pk aty hani..
lama2 sabar pn xgune bila thp sabar dah ilang..
hani tegor je..
yg pnting sygi aty kita jgn disakiti
dr sakit aty ngn hal dowg..
huhu..
btw tegor je awk sal dowg tu..

deatH_luVer said...

hye hani..
saye neh klu orang dah tegor..
saye suke diam jek...
dengar je orang tuh nak ckp pe..
taknak lawan balik.
itu masalah saye..
lepas tuh makan dalam...

mebi satu hari nanti saye akan jadi cam hannie...

bukan dowang cume sorang ajek yang sengal...huhu..

.::WaNiE::. said...

ehh aku pun rasanya simpan dulu jaga hati org

tp kalau dah dia sound ko

lepas ni jangan bagi muke

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.