Followers

July 6, 2010

nak B.E!!!!!!!

wa..nak mengamok plop..hikhik..
baru seminggu lebeh blog takde B.E..
dah sawan dibuatnyer..
hahahhaa..

tp B.E tuh penting ape..
tuh sebab leh sawan dibuatnyer....
eh..berblog sebab neh?
sebab duit ker??..
hhahaha..

bak kata kak jie..
kalau kita taknak ngaku kita berblog sebab duit..
maka hasilnye pon macam nak tak nak je la kan..
*ayat kak jie laen...aku je yang pandai2 ikot ayat aku sendirik...hahaha..

yela..
macam rezeki la kan..
kalau kat mulut, kita kata kita taknak rezeki tuh..
walaupun dalam hati melonjak2 nak..
maka rezeki yang sepatotnyer jadi milik kita..
dah jadi milik orang laen..
sebab kita awal2 dah cakap kita taknak rezeki tuh even dalam hati neh ada logo RM... :p

Ya Allah..
pe la aku membebel neh kan..
hehehe..

ish..tengah fikir-fikir..
nak balik kampong ke tak...
Share:

1 komen:

.::WaNiE::. said...

weee ko tuko layout rupanya

ingatkan tak kasik aku masuk