Followers

July 15, 2010

Malam Tadi Aku Mimpi......

Malam tadi tengah mimpi-mimpi...ntah ape mimpinye pon aku lupe....tapi bila tang adegan kene sapu rumah...aku leh plak fikir.."eh taknak la mimpi sapu..ntah pe maksud mimpi sapu neh kang..ish..taknak lar..taknak lar".....eeeeeee...gile ape kan aku neh..dalam mimpi pon leh lagi berfikiran mcm tuh.....

so hari ini aku gugel la ape maksud mimpi sapu rumah tuh...

Sapu
Jika anda bermimpi menyapu dengan sapu baru, bermakna anda akan sukses dalam cinta dan cita. Dan mimpi menyapu di dalam rumah bersirat ada tamu.

okeh!!....aku lupe aku mimpi sapu rumah dengan penyapu baru or penyapu lama.....canne tuh ek.....kalau gune penyapu lame tuh..maksudnyer aku tak sukses la kot...muarhahahahah...ishhhhhhh...percaya pada mimpi lak.. :p

dan aku bermimpi menyapu di dalam rumah!!..wOw...ada tamu?..sapekah itu..awal ashaari kah itu....teeeeettttttttttttttttt..... :p

sumber :
sini
Share:

3 komen:

Kujie said...

orang datang minang kot....

deatH_luVer said...

aminnnnnnn...
hahaha..
:P

.::WaNiE::. said...

weee dl

hang nak kawen ka

hahahah