Followers

July 8, 2010

Lirik Dan Bila Esok - Sofaz


pixa dari sini

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa


Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya


Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

sumber lirik : liriklagumuzik
Share:

5 komen:

Rara Nasiha said...

wahh,template baru. nice! :)

jimah said...

sukeeeeeeeeeeeee lgu ni..

.::WaNiE::. said...

aku tak tau lagu ni

aku cuma gigih tinggal komen

hahahahahaha

deatH_luVer said...

rara^^tapi suke yang dulu lagi kot..hitam putih..hehe.yg neh cem serabut sikit..

jimah^^suke jugak!...selalu je lagu neh keluar kat radio kan..kan... :p

wanie^^ko tau ape??..mariam ozawa je kan...hahahhahaah

Muhammad Ariffin said...

Hurm penyanyi nyer yang sedapkan lagu ni.. lau orang len memang tak sedap