July 6, 2010

Knight and Day....

eyp..
layan muvie neh laz wik..
disaat genting..
ketika dilarikan sis emy dan ajid..
dan sebelum dipakse menonton World Cup... sempat lagi kan..
even dalam hati risau bebangat..
tapi disebabkan dah plan awal2..

dan mungkin boleh nak tenangkan fikiran sekejap..
*tenangker??..

hanye menonton di JJ Kepong..

Filem aksi lakonan Tom Cruise dan Cameron Diaz...
eyyy..suke la nengok mata dia....

gelagat Cameron Diaz yang 'gatal'
gelagat Tom Cruise yang selalu bagi 'ubat penenang' pada Cameron Diaz...
filem ini menyeronokkan...

serta aku berfikir..
hebatnyer hero dan heroin filem ini..
diterjah beribu peluru pun..
still tak de yang mengena..
*oh..mebi de satu dua je kot..
diserang berpuluh-puluh penyerang pon...
still boleh lagi melepaskan diri..

filem omputeh kan..
tapi hagak2 la kalau nak menipo pon..
kepelikan...

*baru - baru neh tertengok secara tak sengaja filem hindustan lakonan aishwarya rai dan hitrik roshan kot..huhu..tak ingat sangat sape hero dia.. filem mereka pon dah macam hollywood...canggih!!..Malaysia bile lagi??takkan sekadar balik-balik cerita rempit..cerita drift....

:)

tak sabar nak nengok filem Salt neh...
Angelina Jolie!!!..
kompom besh!!

gambar-gambar diatas adalah hasil pencarian di
google.com

Share:

2 komen:

.::WaNiE::. said...

nak beli cd ah

gyahahahhaha~

deatH_luVer said...

ko tuh asek nak beli cd jek..
mane de nak ngk muvie..
tak menyokong langsong!!..
gyahahahaha!..
erk!..