Followers

July 22, 2010

Kalau taknak baby tuh..bagi kat aku jela....

ish..geram gile baca metro ari neh....macam ape jek..boleh lak sepak terajang anak dia sebab tak suke beby girl...aiyOrkkhai..kenapekah..setiap anak adalah anugerah dan rezeki buat kita.....kenapala boleh nak pilih-pilih jantina pulak......macam ape je perangai..ish tak suke lar.....

kak chik aku neh ha dah 6 tahun kawen tapi tak dapat lagi beby..yang dah dapat beby..boleh lak buat macam neh....orang atau orang bertopengkan binatang ini?...ish......geram giler....aduhai..klu nak bebel..mao sampai besok pagi pon tak abes....

*rindu isha tetibe!.... :)....
meh baca cerita neh untuk korang geram same2 - hmetro
Share:

1 komen:

sI tEDI said...

manusia tu tak de akal.