July 10, 2010

Jumpa Fasha Sandha..tapi Jejai Takde...

hahaha..agak2 kene lempang tak??..gile tajuk nak Hot jek..tapi tak tipOO, jumpe Fasha Sandha kat Mali's Wangsa Maju....before pergi uptown danau kota...singgah kat situ pekena char kueh teOw...terbaekk wokkk char kueh teow dia...pergi hari-hari pOn takpe..tapi tanggong la penambahan berat badan yang tak disangka-sangka nanti...

Fasha Sandha sangat cantek di luar..eh..jgn kata aku berpaling tadah dari Tiz okeh....tapi seriyes...aku kan suke pandang perempuan yang cantek2...haha..so tadi bila mata melilau..terpandang la kat satu awek neh..pandang punye pandang...phewwwwww.....Fasha Sandha tuuuuuu........beliau cantek...tetibe rase dia tak sesuai dengan Jejai pulak.....tapi Fasha...lenkali perlahankanla suara u...u gelak kuat sangat la Fasha....huhu..tau la u celebriti, takyah nak gelak kuat-kuat..dok senyap2 pon..orang dah boleh perasan.....

tinggalkan la cerita Fasha Sandha yang cantik itu.....nak tau tak aku beli ape di uptown???ilek..pocik...nehi...satu hape pon tak beli....mulanya nak beli perfume yang patinye tuh..tapi aiYorkkk aiii..memanjang yang aku nak..semua takde stok....haiksss.....apekah????......

lepas tuh ingat nak li sumthing untuk Orange..tapi takde gak yang berkenan...huhuhu...takat cuci mata sajOrk laa.......neh baru sampai rumah jam 1.30pagi..gile mengantuk tapi gigih nak apdet blog sebab terjumpe Fasha Sandha tadi..hikhikhik....

k la...mao titOn..gud nite!!
Share:

3 komen:

hanaKir@ said...

ahaks..apekah??..xpena jumpe face to face fasha 2..tp tiz pena..die xtinggi sgt..mcm aym katik je sbb bdn die agk chuby kn..haa

xazryx said...

jejai pegi tgk bola tuh .huhu .

aSh aBd Rahman said...

Mali tu kat ne?