Followers

July 25, 2010

Jiran Apakah Ini?...

jiran kakak ku ini memang seorang yang bermulut lepas...
tapi semalam memang betul-betul mencabar kesabaran aku..
membuatkan aku semakin meluat dengan makcik ini...

camni ceritanya...

makcik itu : ida..ada serai tak?
kakak aku : ha..ape kak yah...nak pinggan?..[yang kakak aku neh pon satu..tetibe je pekak....tapi takleh salahkan kakak aku gak..makcik neh ckp mmg tak clear....]
makcik itu : serai la PEKAK!!!...[eee..aku dah tercengang dah time neh]
kakak aku : hehe..takde la kak yah...
makcik itu : BODOH!!!!....orang mintak serai kata pinggan..[Ya ALLAH...geram giler rasenyerrrrrrrrrrrrrrrr.............mao je aku g sound dia...tapi kenangkan aku neh anak perantau....kang tak pepasal kene buatan orang....huhuhu]

ntah la banyak hal dah jiran kakak aku neh buat hal..CURI AIR dari rumah akak aku...sampai kene beratus-ratus..dia sedap2 je gune air....

ikot kepale sendiri....

ish..kadang-kadang aku rase makcik neh wayar kat otak dia ade shot kot....
Share:

2 komen:

dee ridzuan said...

nak kena santau makcik tuh.. geram lak dengar!

Rara Nasiha said...

kenapa bahasa makcik tu macam tu? patut tunjuk teladan yang baik.