Followers

July 26, 2010

Jalan - Jalan Bersama Chentahati

semalam membawa isha berjalan-jalan dengan kakaknyer..
hanye di Giant Batu Caves sajork..
tak mao bawak jejaoh..
sebab sudah time tido dia....
macam-macam ragam budak tecit neh..
ade ke suar jeans kakak pon dia nak sarong..
nangesh2 nak pakai suar jeans kakak dia....
poning pale aku nak pujuk dia..
laz2 termakan pujuk jugak..

lepas satu-satu..
dah keluar rumah pulak..
tetibe deria aku dpt mengesan yang dia telah uk uk..huhu..
berak lor isha neh..aduhai..
sabo je la..


jap nak fikir.."kita nak mam kat ner ea andak?.."

yes..KFC....hehe...belikan dia nugget...aiyOrkhaii..budak neh sangat bising wOo..boleh lagi dia jerit panggil ANDAK mase aku beratur di kaunter..gile kuat okeh..tapi aku wat tak tau je..haha..jahat tak..dan2 tak ngaku anak buah sendiri.... :p




dah habes makan..jenjalan pulak....dia taknak dukung..nak jalan ajek..huhu...terjerit-jerit dibuatnyer....macam-macam nak pegang..macam-macam nak peluk....isha..isha....

okeh..dah dapat cokelat!..jom balik..

dalam perjalanan balik..isha dah tertido.....huhu.....cian dia...

Share:

0 komen: