July 15, 2010

Flora By Gucci Dalam Kenangan...


ayat aku sentiasa tak leh blah kan.. :p

aku suke giler dengan perfume neh..lebeh2 lagi ade kenangan...tak abes-abes dengan kenangan kan....muarhaha..wake up yuslina..gO..gO chaiYork...huhuhu...

sekarang neh kat aku dah ade 2 botol...botol kecik jek...tapi comey..bau dia besh sangat....

pestime beli dengan cik reenz..masa aku outstation kat Jb..lepas tuh terus melekat nak beli lagi...mengagau bila cari asek tak jumpe.....dah jumpe pulak......aduhhhhhhhhhh..neh yang tekanan sikit bila nak cerita neh...

dah name botol comey..so sumbat je la dalam handbag....sekali bila dok cari-cari barang dalam handbag..tersentap la sikit...sekali..haiks..bape banyak ayat sekali neh...hikhik...tengah dok tertarik-tarik satu barang dalam handbag....sekali tersentap tudung botol perfume neh....hamek kauuuuuuuuuu...terus la tertumpah!!!...waaaa...sayang gilerrrr...... sayang semuanya sudah terlambat....huhu..terus feeling nak menyanyi......menangis tak berlagu terus....wa....benci..benci...

sekarang neh dok pandang je la botol dia....nak beli lagi...nampak nau membazir..sebab ada 2 lagi perfume yang ada.....

eh..itu je la kisah perfume aku...uhuhu....

*sila lempang aku kalau korang rase membazir je baca entry aku.... :p
Share:

1 komen:

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

huwaaa.. dah la gucci tu mahal..
ai pown pakai gucci...
sampaikan hantarn pun dah beli gucci flora...
huhuu...
sabar je la ekk..
kumpul wet dan beli lagik...