July 12, 2010

Berjimba-Jimba di Malam Minggu...

Petang Sabtu..tanpa disangka-sangka..chewahh..ayat aku takleh blah!!...hehe....tetibe di petang sabtu tuh..my brO, angah ajak g bandar melaka..selalu je dia ajak..tapi malas nau nak g..tapi kali ini...ajak sekali jek..dah berdesup masuk bilik untuk bersiap!!...hehehehe...

kami pergi berenam..semua sumbat dalam myOrange..percaye??..sila percaye..sebab hanye 3 orang je badan comey2..anak2 buah aku semuanya cinonet je even umo dah 12 tahun,11 tahun dan 8 tahun...anak angah neh berbeza dengan anak kak lang....kecik2 jek..tadehal pon nak sumbat ramai2 dalam Orange...

sebenarnye angah ada bowling tournament kat Mahkota Parade....lepas tuh akak ipar lak nak sesaje jalan kat dataran pahlawan....sangat berjalan okeh sampai aku pon rase lemak2 kesayanganku pecah dengan jayenyer....


inilah anak angah...beby,adik dan kakak..

kitorang g berjalan-jalan dulu tanpe Angah...g Carrefour yang berhampiran...gile jakun aku...walaupun rakyat negeri Melaka tapi ape pon tarak tau...huh..sila jangan rejam saye yer wahai rakyat melaka...hikhikhik...

lepas tuh g uptown kat area situ jugak....barang-barang dia cam...herm..agak mahal dari uptown danau kota...juz beli kerongsang n jenjalan ajek...
lepas dah ponek jenjalan..g kat tempat bowling....


sebelum masuk bowling, try mende alah neh....dak beby terjerit2 bila mesin neh urut dia...besh giler...RM1 untuk 3 minit...RM5 ringgit untuk 15 minit....



Angahku....


neh markah Angah..bleh tahan gak ar...kalau aku tuh, tak sampai separuh dari markah dia pon aku takkan capai....tangan bangku katakan...eh...

aku wif beby..dia neh kalau senyum cem nubhan AF tuh..switt....dia neh orang kuala..yang lagi 2 orang tuh orang jasin...hehe..
*kalau mak dia tahu, aku dok ckp camneh..mampuih kono marah!...

Share:

3 komen:

sI tEDI said...

tak pernah men boling!

~ceRRy beRRy~ said...

bestnye men bowling!

|| A r a W a n i || said...

wah! melaka!

Rindu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~