July 30, 2010

Angelina Jolie Nak Dating Dengan Saya Lagi!!....

pheww..
malam tadi g nengok muvie SALT di Jusco Kepong secara berjemaah...nengok versi 2D...katenyer 2D neh lebih jelas dari versi biasa..tapi takde beza ape2 pon....mula-mula gelabah sebab tetibe teringat yang 2D tidak ada sarikata...OMG!!..mesti melopong je aku dalam panggung....terus mood mati...takde feel je...down semacam..ye la...aku neh omputeh adalah tidak berapa nak pandai...:(...tetapi bila start je wayang...fuhhhhh...nasib baik ada sarikata!!..kembali bersemangat nak dating dengan angelina jolie... weeeeeee

filem ini besh...dah name filem aksi kan...teruja gile aku ngk..kisah ini bermula apabila identiti SALT yang terbongkar sebagai perisik RUSIA di CIA....dan dari situ bermula la adegan SALT yang melarikan diri daripada pihak CIA untuk membersihkan nama beliau dan eh aku tetibe blur je neh nak story-story kat korang..moarhahaha......so kesimpulannyer baek korang tengok sendiri movie neh kat panggung.....tak rugi....

tetapi.....

filem neh mungkin ada sambungannyer........sabau jelaaaa...nyampahkan bila ade sambung-sambung neh.....


angelina jolie bagi neh kat aku malam tadi...:p..haiks..takde maknenyer la...ini adalah akibat gatal-gatal nak ikot tips kat blog kak viruspadu....sekali hamek ko,agak menyerlah la pulak bibir den neh ha...tos amek kertas..lekapkan ajek..

Share:

1 komen:

Cik Bucken said...

lame gilos x tgk wyg
-_-"