July 30, 2010

aku suke ko...

babe..
aku suke kat ko..
eh..boleh ker cakap camneh..
moarhahaha..
mampuih..

babe..
sory sebab tolak ko dulu..
sory sebab buat ko macam-macam..
ko kol aku tak angkat.
ko sms aku tak balas..
sampai ko jejak kaki ke selayang pon.
aku boleh buat tak tau..
kejam sangat kan aku neh..

babe..
kenape bila aku suke orang..
orang tak suke aku..
bila aku tak suke orang ..
orang suke aku..

same la kes cam skrg.
bila aku suke ko..
ko leh men tarik-tarik dengan aku...
kenapekah babe?..

prinsip aku cukup memakan diri aku..
tak suke dikejar tapi suke mengejar..
mungkin sebab ko tak mengejar aku lagi..
jadi aku sudah mula sukakan ko..
sudah mula rindu kan ko..

babe...
aku suke ko..
(*_*)
Share:

3 komen:

Adam said...

wah.. cukup direct dan jelas. kepada orang yang dituju tu. jangan la main tarik² ye.

kadang² kita tak nampak apa yang baik untuk kita.

seperti firman Allah dalam surah Al-Baqarah ayat 216

…dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu…

deatH_luVer said...

wow adam..
siap firman2 neh..
terharu aku..
haha.

tengs adam...

adiek galcute said...

kan senang kalu dia pun suka gak..huhuhu