Followers

July 5, 2010

aku nengok bola...percaye??

Sila la percaye!!..
hehe....

disebabkan dilarikan oleh sis emy dan ajid..
*eh apekah ayat ini.. :p

maka aku pon terheret sekali untuk menonton perlawanan antara Brazil vs Belanda...

aku sokong Belanda!!..eh..bukan sebab Belanda telah menang okeh tapi sebab diracunkan oleh sis emy...hikhik...ye la betul pe ckp sis emy..sampai bila nak asek nak nengok Brazil je di Final..kasi can la pasukan laen kan...



grup depan aku neh cepat-cepat g bayar makan bila Belanda score gol ke dua...hahahahah...semangat luntur beb.... :p

suasana kat kedai makan tak berapa nak besh sebab kat luar hujan turun rintik-rintik...kalau tak hujan...mesti besh nengok kat luar dengan screen besar.....

*ish takleh lagi percaye aku leh layan World Cup neh...eh..eh..ternampak KAKA la ari tuh...ensem jugek!..kihkihkih

Share:

2 komen:

Gyena Chobitz Armani said...

wah semangat tgk bola eh? cik gyena tgk live kt jakarta masa bercuti kat sana..dari tgk cite indon cik gyena tak faham..baik layan bola..yeayyhhh..i'm germany fan..yezza

deatH_luVer said...

heheh..tak minat pon bola sebenarnye..
cume keadaan memakse...haha..ayat takleh blah..
wa g indonesia ea..
pe oleh2?

hikhik