Followers

July 12, 2010

Agenda Sabtu : Schoolmate Wedding....

ingat tak entry pengantin banyak cekadak??..
hehe..

lazly..dapat gak aku menghadirkan diri ke majlis perkahwinan beliau...pagi-pagi buta dah bertolak dari Selayang...amek anak-anak di greenwood dan terus bertolak...dalam pukul 10.00 pagi sampai dengan selamatnya ke kampong halaman tercinta.. :)

Dalam kul 12.00 gerak g umah pengantin..ala..jalan kaki jek..umah pon selang 2 buah rumah je...heheheh.....

ini lah rupa pengantin yang banyak cekadak tuh..haha..mmg banyak cekadak pon...pantang je aku halakan kamera kat dia..cepat aje wat aksi...kadang-kadang nak amek aksi spontan dia pon tak dapat..gile kamera betullllll....

aku dan adiek_galcute....

aku dan aku lagi dan tambahan pelakon kak chik n adiek_galcute...hoho...baju mengelembung okeh..bukan perot aku yang moncit....hahahahahah.....*erk..gelak sendiri pulak...:p

inilah pengantin lelaki wif pengantin pempuan...kesian pengantin lelaki..panas kot tuh yang sampai mengelembong mulut dia... :p

Selamat Pengantin Baru
Dara Aishah Dan Aim
Semoga Kekal Hingga Nafas Terakhir...
:)

Share:

6 komen:

.::WaNiE::. said...

hahah

cantik sangatla tu buat muke gitu

hahaha

sporting pengantin

deatH_luVer said...

:)
mmg sporting giler pengantin pompuan neh..tak mcm pengantin..

Nur Su'aidah said...

cantik! selamat pengantin baru :)

deatH_luVer said...

siape cantik?..saye?..
haha..perasan ku neh..

yep..pengantin mmg cantik... :)

sI tEDI said...

gambar last belah kanan tu spontan ke apa?

comel!

deatH_luVer said...

spontan...
neh men snap je...
dah malas nak shoot yang elok2...
kira men tangkap jek...