Followers

June 11, 2010

Sukma XIII - Aku teruja!


Lihat..Lihat....Melaka Menerajui dari Segi Pungutan Pingat...
Lihat..Lihat.....woah..sangat bongkak aku...hahaha..

semalam odw lik dari keje dengar kat radio yang Melaka ketuai dari segi pungutan pingat.....sangat teruja.....terus terfikir lawan web
cik teddy kite neh...dari laman web beliau la...aku ke web SUKMA....

heee..gile teruja..jarang betul Melaka dpt pingat emas banyak2 cam neh..seriyes terase nak balik kamPOng malam neh gak....hahahaha..

eyp...sukan perahu layar dijalankan di tempat aku..di pantai Pengkalan Balak, Kuala Sungai Baru...Hari tuh balik dah dpt nengok persiapan mereka..ada Kontena KFC lagi..yummy.........erk..kenape bukan McD ea....


kat atas neh pulak laluan larian marathon..sekali lagi teruja....permulaannnyer adalah di kampong aku jugak...erk...kalau boleh semua kampong kat melaka tuh kampong aku kan...hahahaha.....erk..gelak plop..tak lawak pon kan...kan.. :p

haiks..moga2 Melaka dapat mengekalkan mengetuai pungutan pingat neh....AMINNNN..

MELAKA BOLEH!!!..

eh..bersemangat pulak aku neh!!.. :p

Share:

2 komen:

sI tEDI said...

org Melaka ke? ha h aha
baru tahu

nak g tgk perahu layarlah!
kg aku kat tg bidara!

deatH_luVer said...

gilerrrrrrrrrr...
ingatkan ko melaka belah merlimau ker...bandar ker..
rupanye dekat giler dengan kampong aku...

kuala sungai baru.....itu daerah aku..
kampong baru..kampong aku..
:)