June 1, 2010

Sky Of Love


aku mmg jenis yang bukan layan tv sangat kecuali AF sajek..
tapi disebabkan kebuhsanan melanda...
maka tertengok la cerita neh..

SKY OF LOVE
cerita dari Jepun..
aku taknak cerita sinopsis cerita neh..
tapi nak cerita mengenai CINTA antara mereka...
cinta mereka betul-betul buat aku rase..
untungnyer ada boifren macam Hiro...
tapi..
haiks ada ke lelaki sebaik Hiro neh..
yang sanggup pertahankan awek dia....
yang sanggup terima awek dia walaupun awek dia telah dirogol...

lelaki malaysia sekarang kononnyer pentingkan dara bakal isteri..
tp diri sendiri????...no comment..

tapi cerita ini sad ending..
bila Hiro mendapat tahu mengidap penyakit cancer...dia menjauhi diri daripada Mika..buat Mika benci kat dia..

alahai..aku bab nak cerita2 neh kureng sikit..suke ikot ayat sendiri jek..tp cerita neh memang besh..

inilah hero aku..eh silap inilah HIRO



HIRO DAN MIKA


[gambar ihsan dari gugel]
Sky Of Love - click sini untuk tahu lebeh lanjut mengenai cerita ini..

Share:

0 komen: