June 4, 2010

Saye Ada Tabung...Awak?


comey tak tabung aku neh?
sila cakap comey..
kalau tak........
korang akan disumpah menjadi tak comey hingga akhir hayat..
huhu.gile kejam aku neh..

sebenarnye mmg dah lame niat nak beli tabung..
sebab kat rumah tuh ade bertimbun syiling yang di'tabung'kan dlm kotak...
sadis je lihat..
nak menabung pon takde mud..
so...
semalam bila nampak je kedai buku...
terus la mencari tabung...
pilih punye pilih..
ha..
suke lak yang ini..
ada putih dan itam..



marilah menabung!..
eceh...
Share:

13 komen:

♥ cik mija ♥ said...

comey

balqis said...

sy tkde tabung. hu, mehla satu. hohoho =P

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tabung tu ada lebih tak

bak mai 4 biji...

nak menabung utk beli kete baru

hehehehhe

deatH_luVer said...

fuh..seb bek..
moga kamo comey hingga ke akhir hayat!..
AMINNN...

k-girlz said...

memang comel.. ;)

Sky Before Pinky said...

nak gak cakap comey...

hehe..tapi memg comey tabung tu...slamt menabung yerrr

deatH_luVer said...

yanie^^den bagi bank tos lar....senang...hahaha

qis^meh amek sendiri...
:)

girlz^^moga kamo comey hingga akhir hayat...heheheh

sI tEDI said...

aku juga ada tabung. nanti nak wat entry tabung lah. ekekekeke

aSh aBd Rahman said...

roomate sy ada tabung.. ari2 saya korek tabung die.. :D

.::WaNiE::. said...

tabung aku adalah bekas kuih raya

deatH_luVer said...

sky^selamat menabung jugak!!

tedi^^haha..buat la..nak gak tengok tabung tedi..

ash^^ewah..sasuke ati ajek..

wanie^^ko memang tak sepekah!

aSh aBd Rahman said...

sbb tabung die terisi dengan duit syiling saya yang die korek dari poket seluar saya..

deatH_luVer said...

hahaha...tuh mmg patot untuk awak korek tabung tuh..
mengambil kembali hak2 awak..
:D