Followers

June 19, 2010

Rakan Serumah Dicari [ Selayang ]

Aku betul - betul sedang mencari rakan serumah..
bukan tipu-tipu..
dah tak sanggop dah keseorangan selalu di rumah ini...
dah boring asek ngadap dinding jek..
tapi lum sampai tahap cakap dengan dinding aku lagi neh..
:p

Area Selayang Height....
Ada 3 bilik dan 2 bilik air...
Sebuah bilik kecil disediakan untuk rakan serumah yang dicari...
Sewa Bulanan adalah RM100...
Deposit akan dibincangkan kemudian..
Jangan risau..takde mahal sangat pon aku caj..

Kriteria - Kriteria Sesiapa Yang Mahu Menjadi Rakan Serumah Aku..

~ ofcoz la perempuan kan...
~ seorang yang bekerjaya...
~ seorang yang tidak terlalu cerewet dan tidak terlalu lepas tangan sangat...
~ seorang yang baek macam aku.. :p
~ seorang yang tidak kisah dalam segala bab..aku tak suke orang yang suke mengungkit bagai neh...

Okeh...aku mmg housemate yang senang nak ajak bincang..kalau ada ape2...cume cakap jek..maka aku akan jadi macam lembu dicucuk idONg..tp hagak2 sket..jgn selalu suh aku jadi lembu dicucuk idONg takot nanti bila nampak warna merah aku jadi seladang pulak......paham2 sendiri yer...

Oh..lupe nak cerita....aku tinggal berdua...housemate yang lagi sorang tuh selalu takde kat rumah....so itulah masalah aku skrg...ada housemate tapi selalu pandang dinding jek....

berminat???..
sila tinggalkan komen dan emel untuk aku hubungi..aku tak berani nak tinggalkan no telefon..kang henpon aku jadi hotline pulak....

sekian terima kaseh..

Share:

5 komen:

Bro Framestone said...

he..23x bro berminat dengan harga n pakej yang ditawarkan.. tp pe kan daya bro nie lelaki

tp jauh pulak dgn tempat koje he...23x

bro doakan ade la penganti untuk dinding2 kamu tue...

dinding kalu hari2 dilontarkan dgn kata2 sure leh roboh tau... he..23x (tolong jangan buat experiment ek)

Feel free to visit
BroFramestone Blog

Kujie said...

@kujie berminat ng bilik sewa tu..tp kwn sy yg nk. kalo nk contact owner bole?sbb kt entry owner tu xde contact. ^_^

ada org tweet kak jie..dia nk
so kalau percaya , boleh bagi no tel kat kak jie pula..

deatH_luVer said...

hehe..bro neh...
gurau2 plak...kihkih..
k bro..
tengS doakan...

kak jie^^saye dah tinggalkan no phone blog kak jie.. :)

Bro Framestone said...

bro mmg suka bergurau2... tp gurau2 pun berisi ape kan he...23x

kalau x caya tnya kak jie he..23x

Feel free to visit
BroFramestone Blog

Ralf Aman Razak said...

offer still standing ker? tapi bkn untuk saya lah... ada sorang kawan nih... dia carik bilik... dia skrg belajar kt kolej komuniti, tp sy yg tanggung. hhehehe. contact me in my facebook if still searching. Ralf Aman Razak