June 10, 2010

Prince of Persia : The Sands of Time (2010)

orang laen dah tengok..
aku baru berkesempatan menonton filem ini malam tadi..
itupun sebab layan kawan yang katenyer nak nengok filem KECOH BETUL tapi takde kat panggung tersebut...alahai..naseb bek..lega aku...sebenarnye aku kureng minat filem melayu yang bebukan neh.....

so layan la cerita Prince of Persia neh...muvie start kul 8.00pm....tp yang tak beshnyer aku dpt seat bawah sikit..huhu..gile frust sedikit...

Filem ini beshhhhhhhhh....thumb up!!.....sangat rugi pada siapa yang tak de hati nak nengok..baek korang g nengok......

cerita DASTAN, budak miskin yang diambil oleh raja Persia sebagai anak angkat...sangat kagom melihat beliau beraksi dalam filem ini...mempunyai 2 abang angkat....seorang pakcik saudara angkat....

permulaan cerita bermula apabila kerajaan Persia berjaya menawan kerajaan Alamut...tentang rancangan yang tersembunyi pakcik a.k.a adik kepada raja Persia....dan mengenai sebilah senjata yang boleh merubah sejarah....
adesh..aku mmg gagal dalam bab2 nak review2 filem neh.....

well.....dari aku dok meraban membebel tak tentu pasal..baek korang g nengok filem neh....sangat enjoy...........

::malam besok..insyaALLAH..nak layan The Karate Kid pulak...::
jackie chan & jaden smith

Share:

1 komen:

.::WaNiE::. said...

sib baik kawan ko tak ajak tengok dua alam

ehhh dah keluar ke

hahahahha