Followers

June 19, 2010

Pepatah Dulu-Dulu ...Tak Dapat Nengok Orangnyer...Dapat Nengok Atap Rumah Pun Jadi Laaaa....

tapi dalam kes aku..
bukan nengok atap..
tapi nengok pixa beby neh...
sangat la sengal kan.


comey kan beby neh?
anak sape neh ea...
neh anak dia...
grab dr fb gf dia....
sangat tak senonoh kan perangai aku..
hikhik..
jadinyer korang2 semua..
jangan letak gambar beby2 yang comey..
kompom aku grab..

comey kan.....
geram je bila ngk gambar2 beby neh kat fb gf dia....

rindu dia sebenarnye..
tapi hati aku kene kuat...
sebagaimane dia pon yakin aku memang kuat...
(*__*)

Share:

5 komen:

DuniakuAbstrak said...

ko x bleh handle ke ble tgok baby? nak gambar aku masa baby x? haha

deatH_luVer said...

haha.bak mai sini gambar ms ko beby..

deatH_luVer said...
This comment has been removed by the author.
dee ridzuan said...

anak sape tuh?

erm...dah lama tak pegang baby..
pinjam 8 jam bley tak? hehehe

deatH_luVer said...

anak skenduls jb tuh kak....

hurm..
hah..
nak pinjam?
tanye le bapaknyer kat Jb sanun..

isha pon dah besau skang..takleh anggap dia beby dah..nak cari beby laen..

sila buat beby untuk saye sis...heheheh..
mampuih..