June 2, 2010

My First Contest - Fotogenik Contest



hikhikhik..opss..tergelak dulu lak..
tadi blogwalking..peh2 terjumpe lak blog cik
Izyan Izzaty neh..

waaaa...dia ada anjurkan contest fotogenik...
clap-clap sorang2..hikhik
sebab aku adalah seorang fotogenik...
sumpah..siyes...fotogenik..
pwasan oh...

so sebab pwasan yang diri tuh fotogenik...sO....
aku pon dengan agak2 rajin menjOinkan diri2...

weh..first ContesT taw...
Cik Izyan Izzaty...harap maklum okeh..
ur contest adalah my first contest..
kasi markah lebeh sket okeh!..
hahahaha...

korang nak jOIn???
nah baca peraturan-peraturannyer!!..


terms and condition:
1.terbuka kepada semua peringkat umur. [okeh lepas..]

2.gmabar anda seorang ! [lepas lagik!]

3.gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn 'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph~'nya saye nak tgk !! hihi :P [gambar aku mmg umphhh..kahkah..masok bakul angkat sendirik aku neh]

4.hanya sekeping gmbr sahaja d benarkn ok ?? kalo pakwe nak join,tunggu next contest yeah .. :)[okeh sekeping jek..pakwe pon takde neh...okeh chantek!!]

5.mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY [okeh..follower yang ke 276!]

6.sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org .


[my sis - datin dee]
[http://asywaki2510.blogspot.com/]
[cik sha]


7.letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :) [siap sudah!!]

8.tarikh tutp contest ini ialah 30 JUNE 2010 , bile dah tamat contest,saye akn announce kn ape hadiahnyer..jengjengjeng~!! mari akak abg adik ibu bapa join contest saye !! :) hadiahnyer mmg best,kalo saye anjurkn mmg best .. hihihi :p
[i luv u la cik
Izyan Izzaty ]

dan...
tadaaaaaa..
inilah pixa yang aku pertaruhkan..
eceh...cam la ape je ayat pertaruhkan tuh...
haha..
gambar neh dah pernah keluar dah kat blog n kat facebook aku...



okeh..cik
Izyan Izzaty neh dia suh explain kan ape yang aku suke kat gambar neh..

hoh..aku paling suke bab mata aku yang konon2 fotogenik sangat tuh..yang memandang ke arah laen...phewww..macam sangat minah jiwang yang perasan jadi yuna tuh....haha..dah lebeh2 sangat dah neh...itu je la..tak pandai nak puji2 diri sendiri.. :p

eh..korang nak join tak?
kalau nak join...sila la click banner kat tepi blog aku neh...
jom same2 memeriahkan..


Share:

2 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

saya fotogedix....
bukan fotogenik

hihiihi

dee ridzuan said...

akak dah bikin contest nie...mari bersaing secara sihat...lalala