June 8, 2010

Kata Kunci di Nuffnang - Lelaki Zaman Sekarang

itu diaaaaaaaaa.......ada kan yang search ayat ini... LELAKI ZAMAN SEKARANG....
susah nak cakap....macam2 hal..

di atas ini pulak entry aku yang berkaitan

di bawah ini adalah komen di facebook aku bila aku tukar status single kepada complicated..

semuanya berkisarkan ADA TAK LELAKI SEBAIK KASYAH - Lagenda Budak Setan

*erk....kenape aku tak rase berkesan pon dengan lakonan farid kamil...betul ke dlm filem tuh dia dpt bawak watak lelaki yang baek sangat??....

aku dan ct lala berdebat dengan ajid

ada tak lelaki sebaik kasyah di dunia realiti

aku + ct lala = tiada

ajid = ada

haiks...ntah la..bagi lelaki mmg la dia jawab ada...

tp bagi aku dan lala...mmg takde langsong...

erk..kaom lelaki jangan marah!

p.s : aku akui ajid mmg mcm kasyah...dia tak macam lelaki laen...tp dia dah berpunye..eh dia sangat comey taw mcm bear!!..erk..motip puji ajid?...

Share:

6 komen:

sI tEDI said...

lelaki zaman sekarang..... banyak yg tak boleh di percayai!

la la la

.::WaNiE::. said...

aku cuma nak tanya

test sekejap??

hahahahha..cam mana tu

ada ke

takdekkkkkkk

deatH_luVer said...

betul tedi..sangat2 ramai kan..

wanie^^hahah..test sekejap tuh kira ayat nak ejas sebenarnye...hahahah...

takde kannnnnnnnnn termasuk la laki ko kannnnnnnnn..........hehehe

.::WaNiE::. said...

laki aku langsung xdek ciri beb

~ceRRy beRRy~ said...

kasyah tuh setia kan kan... :)

deatH_luVer said...

wanie^^dah tuh ciri pe yang laki ko ader...

ifa^^yup..setia....susah nk dpt laki camtuh..