June 21, 2010

Kaka?..Ballack?...Messi?...


kihkihkih..
jangan ajak aku nengok bola..
jangan tanye aku pasal bola...
jangan tanye aku pasal jadual perlawanan piala dunia neh..
jangan..jangan..jangan..

dan aku sendiri pelik..
kenapekah aku tidak minat bola..
liga tempatan pon mase sekolah je minat..
dah kerja neh..
langsong tak tau pe cer..

kebanyakkan blog tak habis2 bercerita pasal bola...

oh..kenapekah?..

::Sangat seronok mendengar cerita mereka-mereka yang minat bola..::
Share:

9 komen:

dee ridzuan said...

sama laa ngan akak... tak tau apa2 pasal bola... huhuhu

cik paro said...

kita boleh buat kelab tak suka bola..
hehheheh

miss faten said...

ouch terasa saya. ahaha. saya ada suruh akak tengok bola semalam :P hehe. kay kay pasni tak ajak sudah :D

deatH_luVer said...

sis^^tuh lar....rase rugi pon ade kadang2..

cik paro^^set!!!..cepat buat sekarang...

faten^^hahahah......jangan la terase...dah kakak ko neh memang camneh...hikhik

.::WaNiE::. said...

aku tak tau le komen aku td sampai ke idok

haihhh

.::WaNiE::. said...

huhuhu aku xkoser amik tau jugak

lantak la org kata 4tahun sekalipun

aku tetap tak mo gak hahaha

Bro Framestone said...

bro terpaksa cite pasl bola coz hari2 bro dipaksa tgk bola oleh rakan2 rumah bro huhuhu

Feel free to visit
BroFramestone Blog

ZACK ENTRY said...

tak perlu nak pelik pun..
ini dinamakan minat..




salam singgah..=)

~ceRRy beRRy~ said...

ifa x minat bola..
tp minat pemain bola...

boleyyy??? hehehe.. =P