Followers

June 2, 2010

Birthday Suprise Yang Tak Menjadi!!..


semalam afta tengok dorang lawan futsal...
gerak ke bidara....
ingat nak buat suprise untuk besday girl..
my besh fwen...
tp dia lagi pandai..

sampai skang terase lagi tenguk neh dia tekan..
huhuhu...
dia tak kasi nak wat kecoh kat kedai makan tuh..
huhu..
siap sorok lagi lilin..

nak keluarkan kek dari dalam kete pon punyela payah..
dia dah halang...
dan sempat lagi ugut aku...
huhu..
tak tau la..
pelik betul dengan sahabat aku sorang neh..
kalau korang..
mesti terkinja2 suke orang buat besday suprise kan..
hehehe...

cantik tak kek neh...
yummy!!!...

khas untuk sahabat den iaitu cik i-nie...


inilah orangnyer...sakit ati betol..
sangat tak suke kamera...
susah sangat nak snap pixa dia...

hehe..dan aku tak paham..
kenapa kawan aku yang baju itam tuh suke sangat nak interframe..
mengalahkan besday dia lak......
konon2 comel la wat muke camtuh..
ehem2..hati sedang bahagia yer acir!!...
kihkih...

::ada tiga lagi makhluk laen.....tapi tiada dalam gambar termasuk la aku...no mood untuk fotogedik lar sejak kebelakangan neh::

Share:

1 komen:

fatin hanani said...

hehe siyes fatin x suka sgt suprise time besdy hihi

klu jez suprise bawak kek mcm 2 ja ok suka ja
hehehe

tp klu suprse yang balig benda2 busuk ahhh x bekenan haha

penh skli kena kat hsstel
dah la tngah2 mlam..
nak kena mandy balik hihi
nasb x busuk badn ni hahaha

sweet :D