Followers

June 30, 2010

Bakal Pengantin Yang Banyak Cekadak....

butiran sms dari adiek_galcute
[psttt : aku ubah sikit2...hahahaha]

ini adalah gambar mase beliau bertunang..

bonda pun dah bagitau beberapa kali tentang beliau yang mahu berkahwin Julai ini..
lepas tuh dapat sms dari adiek_galcute...

DIWAJIBKAN BAWAK KAMERA?????...
hoh..sangat manyak cekadak ko ea dara!!...
perasan femes gile bagai ko ea...
ape ko hengat ko bajet artis ke?...
siti kawen pon tak demand macam ko tau tak?

chaittt...
tetibe lak nak bebel...
:p

gile teruja dapat tahu beliau nak berkahwen....

tetapi...son..sob...sob...

sory dear..
tak dapat nak menghadiri majlis ko..
aku kene oustation ke Kota Bahru!!!!!!!!!!

orang makan nasi minyak..aku make budu...huhuhu

pape pon..
ini becoming wish dari aku..

Selamat Pengantin Baru..
Semoga Kekal Hingga Nafas Terakhir Kalian Berdua..
Jangan Kasar-Kasar Sangat Dara....
Cube Jadi Isteri Yang Lemah Lembut..

*aku cabar ko....hahaha..

:: adiek, harapkan dak angah baca memang la dia takkan baca..ko tolong sampaikan ea...nasib baik aku g majlis tunang dia...kalau tak....mesti aku serba salah ::
Share:

1 komen:

adiek galcute said...

orait babe..nanti aku smpaikan k...huhuhuh