Followers

June 19, 2010

Apa Kisah Dia dan Dia...

selamat malam..

uish..dah lame tak apdet malam2...
kalau de pun entry malam2 before neh..
itu adalah entry auto publish..

tadi pon, nak on laptop pun rase amat malas..
aduh..
terkena buatan orang kah aku neh?..
hikhik..dush2...

okehla berbalek pada tajuk entry...

siapa yang mengikuti blog aku mesti tau kisah
dia dan dia...
sangat tamak kurasakan aku ketika itu..

dia yang cool itu??..oh..sudah lama tak berhubung dengan beliau sejak
hati ini keceper...tapi selalu je jadi pengintip kat fb beliau...ari tuh beliau tak sihat...alalala...kesian..rase nak dail je nombor dia...tanye "dah makan ubat?"..."dah g klinik?"..ah...mao ape lagi kan take care pasal dia...dia kan sudah ada orang yang take care..
hati ini?..huikss..jangan ditanye..selalu ajek ingat kat dia..tapi aku kuatkan hati...hehe.nampak cam KUAT giler kan aku neh...padahal MAKAN DALAM.....simpan..dan simpan....
dari dulu ..masa before hati keceper..memang dah selalu biasa kan diri tak call n sms dia sangat..alhamdullilah...sekarang dah tiada ape2 sangat yang perlu diterkilankan.. :)

dia yang itu??..
baru sahaja selamat melangsongkan perkahwinan....[senyum]..ape aku rase?..nothing...melihat gambar perkahwinan dia di facebook....ape perasaan aku?..nothing jugak....so no nid lar untuk mengingati sangat..tp kesalahan dia pada aku, tetap aku tak maafkan....kejamkan aku..tapi dia sebenarnya lagi kejam.....

eh ter emo pulak....hikhik...

biarlahkan..barang yang lepas jangan dikenang......eceh....

::sabar menanti jejaka dari
negeri 5 huruf itu...hahaha..::
Share:

4 komen:

Nadia said...

kalau gaduh slalu stalk fb bf and paksa diri tak call/sms e'though nak sangat3 call sbb rindu kan? haha i know how u felt! selagi dia tak reply selagi tu tak tenang. :p

deatH_luVer said...

hehe..paham pon..

Cik Rara said...

ya,kita kena pandang kedepan sekarang ni.

deatH_luVer said...

:)
kalau pandang belakang?

hehe....ad ayang aku kene sipak laju2 dengna cik rara neh kang... :p