June 11, 2010

aku baru nak jadi suci..............

aku dikejar oleh seorang opismet mengenai insurans...
sampaikan bila aku berurusan tentang kerja pon...
isu insurans lebeh banyak dari hal kerja..
sangat menjelikkan bukan???

hari - hari tanye aku nak masuk ke tidak...
sangat la ape kan..
kalau aku nak...
aku akan bagitau..
bukan aku tak sedar tentang insurans bagai neh...
bukan aku tak tau kepentingan insurans neh...
aku taw...

tp bak kata orang..
nak buat ape2 pon nengok pada RM gak kan...
kalau aku nak.....
aku akan bagitau....

RIMAS oh...

macam mane nak berhadapan dengan orang macam ini......................
Share:

2 komen:

Tupai Karan said...

hmm byk gak dok baca+dengaq orang komplen pasal kebelakangan ni ejen2 insurans dok giat promosi sampai mengganggu hidop... heii cam xpaham bahase kan..

~ceRRy beRRy~ said...

klu dia dtg lari cepat2 wat mcm nk pegi toilet!

kekekeke... =P