Followers

May 8, 2010

Tag Dari Cik Laily @ Cha

sebenarnye kan..kan..kan...aku telah ditag sebanyak 3 kali..2 dari cik cha neh...1 dari dik anis comey...

kali ini wat dulu dari cik cha...bleh ea dik anis..nanti sis wat tag anis tuh..dun wery..pasti buat...hehe..dah gile tag kan..pasti buat punyerrrr..hehehe..

[ a ] Adakah anda ade lesen memandu?

- mestila ada...kalau tak sape nak bawak Orange tuh..

[ b ] Bilakah anda amik lesen memandu?
- dah lame dah..taun 2007 kot...amek lesen motor n kerete..tp skang neh yang lepas hanyela kereta...takot nak amek lesen motor..huhu...

[ c ] Brape lamakah pngalaman memandu anda?
- tak sampai setahun lagi....heheh...pemandu junior lagi...

[ d ] Pengalaman pahit ketika memandu?
- melanggar pagar rumah sehingga kemek kereta along..huhu..ah..takmo ingat dah...

[ e ] Pengalaman manis?
- dapat bawak bonda ke mane2 sahaja kalau kat kampong...cakap je nak g mane..anakanda tersayang neh sanggop bawak ke mane2...yess..aku beli kereta sebenarnya untuk kesenangan bonda....matlamat sebenarnya...

[ f ] 3 tabiat ketika memandu.
- paham2 je la kete auto...mcm besh je kan tekan menekan minyak..haha..agak laju kalau kat highway..tp bila nampak signboard perangkap laju..mula la saspen gilos...
- dengar lagu itu wajib..kalau tak mengantok!!
- ape lagi ea..tak perasan la tabiat diri sendiri..

[ g ] 3 pantang time memandu.
- kete kat dpn lembab cem kura2..huhu...
- kete yang suke pasang lampu tinggi waktu malam..aduhaiii..aku neh dah le silau..silap2 kang....hishh..takmo pikir la..
- kereta dok himpit2 ..aduhai tak suke!!..

[ h ] Last sekali, as usual..kena la bagi tag ni kat sapa2. So this tag goes to:
- wanie
- dik anis - hehehe..sis tag ko lik dik..minta2 rela hati la membuatnyer yer...
Share:

1 komen:

.::WaNiE::. said...

wey DL aku tak reti bawak kete

rentikan lah takdek makna aku buat tag ni jap agi semua jawapan not available


hahahahahhahah