May 22, 2010

Tabik Toink2 dengan Alyah



Dalam berape hari lepas..
ada terbaca mengenai liku-liku alyah sepanjang dia menjadi artis..
sangat-sangat tabik...
teruja....

naik turun dia sebagai seorang artis..
bila tak berapa menjadi..
dia kembali bekerja di tempat2 biase seperti baskin robin dan kedai aksesori..
kalau tak silap...

kuatnye hati dia...

selambe ketepikan title artis...
janji ada duit masyukkkkkkkk.....
dari pentingkan glamer tp perut kosong..
ape kes kan...

hee..aku tak pandai lar nak cerita-cerita sangat...
tapi bila baca artikel tuh...
aku tabik kat dia..
dan tetibe ada rase minat pada dia....

kalau la aku sekuat dia hadapi hidop neh...
alangkah bagosnyer....

Realiti Dewi - Alyah
Adakah ku sedang mimpi
Di puncak awan kita menari
Mungkin fantasi
Bagai ilusi hanya ku impi
Tawamu penawar hati
Buatku tenang di malam sepi
Di realiti yang ku hadapi
Sepanjang hari

Hilanglah perasaan ini
Terpadam rindu bila kau kembali


Chorus
Kau lah dewa yang aku puja
Bukakanlah hatimu
Untuk cinta
Aku dewi yang kau merindu
Pencinta yang setia
Oh sayangku

Dengarlah pintaku ini
Luahan hati tidak bertepi
Hasrat si dewi
Agar dewanya ada di sisi

Ulang Chorus 3X

sumber lirik dari - 1liriklagu.com
Share:

3 komen:

ardinihumaira said...

dni suka lagu dia.. rancak.. mula2 ingatkan suara anak ND Lala tu... rupanya alyah hehe

YOUTHSAYS ADALAH COMPETITOR NUFFNANG ; ANDA MUNGKIN AKAN KEHILANGAN STATUS GLITTERATI JIKA MENGIKLANKANNYA

deatH_luVer said...

dini ada baca tak kisah dia neh..
kagum giler..
ala..rugi tak ingat paper ape..
kalau tak..
dah letak link dah..
huhuh

cik paro said...

tabik kat artis macam ni..