Followers

May 17, 2010

Selamat Pagi

Assalamualaikum...

Hari ini hari pertama selepas bercuti 3 hari campur 2 hari weekend = 5 hari...
sangat sengal nak bangun pagi..
tapi asik terjaga-jaga dari malam tadi..

kenape ea?
seriyes aku cakap..
trauma ayat "4 tahun sudah...4 tahun sudah"
masih lagi menghantui aku..

gile kan..
dah lame2 camtuh pon..
masih lagi teringat...
:)
payah aku nak lupekan...

tetibe lak pagi2 neh dpt tahu bos aku sengal betol g bagitau kat opismet ape yang aku sms kat dia...
hampeh...
dush..dush...
mengong bos aku neh...
huhu..

tapi takpe..
asalkan dia luluskan cuti aku sudah..
dia nak ckp ape2 pon takpe..
:)

siap ckp aku balik bertunang..
ha.. bertunang la sangat bos...

nasib baik aku tak cerita perkara sebetulnya kat dia..
rasenyer tak perlu..

biar yang buruk di mata bos adalah aku..
biar yang malatop..goges...terbaek adalah dia..

padahal........................
biar orang yang judge sendiri attitude dia....
nak kecoh2 mcm dia buat kat aku hari tuh...
rasenyer tak perlu.....

cume..
macam biase la..
sekali aku dah terkene..
mungkin tadehal..
tp neh dah berkali2..
so paham2 la..

:)
Share:

0 komen: