Followers

May 24, 2010

RSVP – MAULANA AF8



Kali pertama ku melihat hati sudah rasa terpikat
Bila kau membalas senyuman
Ku berkhayalan…
Kita berdua jatuh cinta
Kau milikku dan ku kau punya

Tapi di dalam realiti belum pasti
Ku pinta kau répondez s’il vous plaît
Jangan biar ku fikir ku bertepuk sebelah tangan
Ku rayu kau répondez s’il vous plaît
Agar dapat berakhir angan yang mengganggu fikiran

Dah tak mampu berselindung lagi
Cinta yang lahir dalam hati
Aku tahu kau juga mahu tetapi malu
Andainya benar katakanlah agar dapat mengorak langkah
Bila ku ketuk pintu hatimu
Izinku masuk

Ku pinta kau répondez s’il vous plaît
Jangan biar ku fikir ku bertepuk sebelah tangan
Ku rayu kau répondez s’il vous plaît
Agar dapat berakhir angan yang mengganggu fikiran

Luahkanlah ku perlu tahu
Luahkanlah isi hatimu (2 kali)

Ku pinta kau répondez s’il vous plaît
Jangan biar ku fikir ku bertepuk sebelah tangan
Ku rayu kau répondez s’il vous plaît
Agar dapat berakhir angan yang mengganggu fikiran (2 kali)

Luahkanlah ku perlu tahu
Luahkanlah isi hatimu

saye amek lirik ini di sini ---> dazzling meteor

notakaki ::tak berapa berkenan dengan maulana tapi jatuh cinta dengan lagu dia....
::tak perlu mengagungkan artis-artis sangat..cukup la menghargai bakat mereka sahaja..merujuk kisah NOH Hujan...::

nak buat group la kat FB..[Saye benci NOH HUJAN mengutuk kurniaan YANG ESA!!]
Share:

3 komen:

.::WaNiE::. said...

apa kes NOH?

ElyaElmo said...

oowhh noh kuang asam kannn....
bajett ensem kott die tuuu....
nway..elya pun sukee gak laguuu maulana tu..besttt...

deatH_luVer said...

wanie^^dia kutuk peminat ckp tak cun ar..pe ar..busuk la...

elya^^besh kan..macam lagu TILU pon ada...lagu shahir pon macam same dengan satu lagu lame..tapi tak ingat..