Followers

May 10, 2010

myMetro | Buta hati kerana cinta

myMetro Buta hati kerana cinta

bila baca cerita neh teringat cerita aku dulu..
tapi aku tak sebuta si Lisa yang sanggop terima balik teman lelaki walaupun dipukul begitu teruk..

bagi aku cukup la dua kali aku dipukul..

lepas tuh...lebeh baek berkawan sahaja..walaupun dirayu hebat mane pon..

Lisa Degil - Aku pon Degil
Teman Lelaki Lisa Kuat Cemburu - Same la dengan MyEx..kuat cemburu jugak!...
Share:

6 komen:

.::WaNiE::. said...

huh sori la sekali dilempang 28 kali dah xmo kat dia biar dia merayu 28juta kali pun :D

deatH_luVer said...

tau takpe..
gile la lelaki zaman sekarang..
oh..semuanye buruk disekeliling aku!

|| sTaRLoveR || said...

bebeh..
rupanya anda pernah mengalami pengalaman ngeri dipukul boipren?

oh no...

deatH_luVer said...

huhu...ye kamo..
ngeri..
rase berdepan dengan orang psiko jek...huhuhu...

|| sTaRLoveR || said...

xhape.. sabar saje lah kamoo...
at least, idok le hingga ke jinjang pelaminan macam mummy qastalani tuh kan?
pengalaman beliau lagi sangat worse..

deatH_luVer said...

huhu...takmoh ar ada pengalaman cam dia..
kesian sangat2..
muda2 lagi dah kene harung semua neh..

jangan-jangan..
jaohkan la bagi diri kita kan...