May 11, 2010

Hari Ini Aku Diperlekehkan....

tajok sangat ape kan..tapi tuh la aku rase hari ini..
DIPERLEKEHKAN!!!

syahdu betul kan...
hahahaha...tapi nak wat canne...
siapa la aku kan..
diperlekehkan oleh rakan sekerja..
sangat rase macam ape jek..
teros rase nak tukau cawangan....kahkahkah...
sebab aku rase kerja aku tak bernilai kat situ..
takde harga..
asek buat SILAP jek....
mebi dia rase dia cukup perfect dan tak pernah wat silap kot..
aku je selalu wat silap kat cawangan aku tuh..
hoh..sangat tak bergune aku neh!!

hey...setiap orang ada batas kesabaran kan?..
macam tuh jugak aku...
ekcely de sumthing yang dia buat laz wik yang aku rase aku diperlekehkan jugak..
tp CIK SABAR ada temani aku...

tapi pagi neh..
bila diperlekehkan lagi sekali..
OMG.....aku rase aku perlukan bahu MAK aku untuk dibasahkan dengan air mata aku neh...
hehehehe..

tp mak jaOH....sedeh kan..hahahaha..

::jgn sesekali buat silap..sebab orang akan ingat sampai mati...dan jangan selalu buat silap..sebab benda yang betul kita buat pon..orang akan judge silap jugak!!::
Share:

2 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sabaq cek...
meh tukaq keje kat putrajaya meh...

hehehe (^^,)

.::WaNiE::. said...

adeh susah ni.

ye mmg adat dia mcm tu, sekali ko buat silap org ingat sampai bila2.

:(