Followers

May 5, 2010

Cuit-Cuit Makcik..Eh..Kakak La..

Pagi tadi bekpes..
de seorang kakak neh tegur aku cakap dah kuwus sket..
walaweh..baru satu hari tak minom ais..
dah de yang tegOr..
yeah...yakin...yakin boleh kurus!..
oh..perasan sungguh..

dia tanye rahsia..
aku cakap takde rahsia papepon..

peh2 tetibe dia berbisik..
"ke tengah bercinta?"

kahkahkah..rase nak gelak..saye baru hati keceper la kakak..

"ish..tadelah..."

mase tuh aku dah sibuk2 nak bayar makan..

dia cuit aku..

"eleh..."

aku senyum..

dia cuit lagi..

peh2 ntah ape dia bebel..pekak sekejap masa tuh..yela mane nak hadap..cashier lagi.. kakak tuh lagik...

aku jawab "neh mesti si M tuh cakap kan?"pehtu aku senyum jek..

dia cuit lagi dan lagi...

"ala..tak cakap pon dah tawu.."

tetibe aku rasa macam dalam rancangan cuit-cuit lak...alahaiiiii..
Share:

3 komen:

kaydee said...

ku kenal makcik tuh...eh kakak tuu...
hehehe...

deatH_luVer said...

heheh..kan kita bekpes sesame sis..
opecoz u tahu....hikhik

.::WaNiE::. said...

kekekekeke

malu u kalau kene usik gini

kkekekeke