May 25, 2010

Blogwalking Sampai Terjumpa Lagu Neh.....Tacing Mak Dibuatnya..

Semalam pergi membalas kunjungan cikNard..
Telinga ini dijamu dengan lagu ini...
air takde ea cik Nard... :P

Tuhan Beri Aku Cinta [Ayushita]

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini
Hampa...

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta...

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta...

besh kan lagu neh...lagi-lagi lirik dia yang aku bold kan tuh...bukan desperate...bukan memilih... [senyum]....malas nak cerita...payah kan hidop takpe...berfikiran positif..ALLAH temukan kita dengan orang yang SALAH dulu supaya kita menghargai bila kita sudah berjumpa dengan dia yang sebetul-betulnya..saya sabar menanti pilihan dari YANG ESA...

::dia seperti pernah yang saye cerita dulu..akan bernikah pada awal JUN...hati?...sedikit tercuit....sedikit je la...::

awak..orang tak dapat pon kad awak....taknak kasi owang datang ea.... :)
Share:

5 komen:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

lagu tu memang sedap di dengar

cikgadis konfiuss said...

haha lagu ni
tacing ka?
nah tisu!
eh eh! habis da tisu ni
tisu bdan boleh??
:p

deatH_luVer said...

yanie^^heee..sedap cem cokelat?..

cikgadis^^haha..
tisu badan?
tisu tandas pon okeh!!..

.::WaNiE::. said...

Sedikit tercuit

kalau tak tercuit, mungkin ko tak ada perasaan huhu

deatH_luVer said...

hehe..aku tak hipokrit kan..
mengaku kan..
tapi sedikit je la..
tak gune dah..