May 7, 2010

Apa Beza Migrain, Sakit Kepala dan Pening?

Hari ini half day sebab sakit kepale kot..eh migrain kot..eh pening kot..eh mane satu nehh????...belasah je la..aku pon tak tau pe beza 3 mende alah neh..

pagi tadi agak bizi ke opis lagi satu..amek semula sijil yang salah tuh...sadis betul nengok satu kotak itu..menangis wa cakap lu...huhu..terduduk di situ.....oh tidakkkkkkkk.......eh..be cool yuslina...

lepas tuh settlekan ape yang patot dulu sebelum mengadap untuk membuat cover letter untuk sijil...tp baru je nak start wat sijil..kepala dah tangkat sakit...waaaaaaaaa...sangat tensen..dok dendiam je kat dpn laptop..wat ini tak kene..wat itu tak kene.....laz ajak zura g beli makan untuk adik....agak awal ketika itu..hoho..sory bos..agak tak tahan kepale neh..

tapiiiiiiiiiiiiiiiiii....bila col adik nak mam ape.....dia tanak mam bungkus lak..dia ajak makan kat luar..dia dah ciappppppp....huhuhu..adushaiiiiiii..sabo je la..kalau dah memang kaki jalan....tak suh siap pon..dia dah siap awal2...rase kesian pulak bila dia gtau dah siap..nak tanak kene la kuatkan mental neh jugak....fizikal jangan tanye...dah mcm ape dah...

jejak ke JJ wangsa maju...dia nak makan chicken chop...selera besau betulll....lepas tuh g beli big apple utk sis kesayangan aku neh...huhu..sis dee...itu je yang mampu aku pikir untuk bagi sis dee neh...dah terlalu banyak dah dia memberi...dan terlalu banyak dah aku menerima..agak segan....sayang dia banyak5!!

mase tuh pale dah weng-weng....sempat berlari lari anak ke tandas di JJ...huhu..aku montah kat sane....giler...tuh la asek cakap buat sijil bagai nak montah..sekali montah bebetul...huhu..uwaaaaaaaaa tensennnnnnnnnnnnnnn...nak AWAL ASHAARI mase tuh jugak!!!!..tp dia shooting...tak sempat nak temankan aku..okeh..ini ayat perasan..sila abaikan...

terus balik je lepas tuh.takde makne nak window shopping segala bagai....terus antar big apple untuk sis dee kat opis...n aku terus balik rumah dan telan panadol n tidoooooooooo....sangat lena bila tido didodoi ujan yang lebat.....

terima kaseh hujan!!...
Share:

1 komen:

.::WaNiE::. said...

migrain adalah lebih sakit dari pening kepala.