Followers

May 16, 2010

Akhirnya...Selepas 6 Tahun..Pusara ini Kujejaki............


21.03.04
Mase tu aku tak sempat nak lawat pusara arwah..
malah pada tarikh itu pun aku tak tahu yang aku kehilangan orang yang aku sayangi..

Hari ini..
14 May 2010
Tergerak hati hendak melawat pusara Arwah..
kalau dulu tak punya kekuatan nak melawat...
tapi hari ini entah dari mane datangnya kekuatan itu...
aku sendiri tak pasti...

Memandu dari Kuala Sungai Baru ke Bertam Ulu dengan yakin..
Padahal kawasan perkuburan arwah pun aku tak tau kat mane...
keyakinan dari mane aku dapat nih???...

Rase segan aku tolak ketepi..
bertanya pada penduduk kampong kawasan perkuburan...
dan..
Alhamdullilah...
akhirnya selepas 6 tahun..
dapat jugak ku jejaki pusara Arwah....
:)

alfatihah buat arwah khuraim asadi alias

::awak..maafkan saya sebab menjatuhkan air mata di pusara awak::
Share:

8 komen:

chenta said...

sis..tabahkan hati ye..

sis, blh tau tak..dia tu siapa pd sis?

deatH_luVer said...

:)
alhamdullilah..
dah lame tabah dah sya..

oh..
dia..
adalah bf sis...
:)

.::WaNiE::. said...

muka aku baru nak kering

dah basah balik

al-fatihah untuk arwah bf kamu :(

Wanita Mutalib said...

sabar sayang...susah kan..

deatH_luVer said...

thanks wanie..

ita..
:)
mmg susah...

nadd. said...

came across your blog.be strong okay. :)

chenta said...

owh...erm....kalau sya tmpt sis..xtau la kuat ke tak

Dia.Honey said...

Al-Fatihah untuk si dia...
elok jugak kamoo sekali sekala pegi...saye dulu rajin jugak pegi ziarah pusara arwah bf saye..tapi skang dah setahun lebih tak pegi ziarah..teringat ingat jugak.....yg penting saya tak penah lupa kat dia....dia selalu pesan kat saye....'tiap kalo honey ingat kat diri ni nnt....kirimkan Al-Fatihah ye....' itu kata dia sebelom dia pergi......hmmm..