May 17, 2010

Ada Orang Ckp Aku Sensitif Sangat5 dan Emo...Betul Ke?..

emo Pictures, Images and Photos

kalau takde kat tempat aku..
kompom akan ckp aku sensitif kuat5 ke kuat sensitif ea?..

well..
bicara saje la ape yang nak dibicarakan..

janji aku tau ape yang aku rase..
dan kamu - kamu semua tak rase ape yang aku rase..

okeh..contact lense aku tertanggal tanpa dapat dijumpai kembali selepas kembali terkenang ayat "4 taun lepas"..bergenang balik air mata neh pagi tadik....cibilakak...dah la duit tinggal bape heng je neh...adeshai...rabun untuk seminggu kompom!
Share:

5 komen:

.::WaNiE::. said...

spek mata ko mana hahaha

jgn la emo2

tp emo tu kdg2 syok gk

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

rabun seminggu?
hahhahah...
jaga2 kang teraba tak tentu pasal...

kuikuikui

deatH_luVer said...

mane pakai spek dah wanie uitt..
zaman skang itu kanta lekap juga pakai..
haha..

yep..kadang2 je syok..
lame2 orang menyampah..

yanie^^hehe..besh pe dpt rerabe tak tentu pasal..

aisyah.azhar said...

pakai la spec.huhu

fatin hanani said...

:D senstf 2 pkara biasa la..
fatin pn snstf jgak hehe
suma owg da atin n persaan kan :D