Followers

April 1, 2010

yeay..kene tag lagik..

Selamat Pagi..Assalamualaikum...
semalam sampai dari Melaka pukul 5 petang..
terus p mam..
dan terus pengsan atas katil sampai pagi..
bos aku kol 4 kali pon aku tak sedau...
nasib baik hari ini dia EL..
kalau tak...
kompom dia membebel secara live upplugged kat tinge den neh ha.. 

dan
pagi-pagi den bukak blog..
de sum1 tag deN..

ini ha orangnyer.. [ dyana ]

apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
-den tikam dia balik!..haha..nampak nau busuk ati kan..lalalalala

6 org di hati anda ?
~ Maha ESA
~ family
~ kengkawan
~ tiada
~ tiada jugak!


anda rasa anda comel ?
-yep..comel..dengan yakin menjawab COMEL!!...click sini utk keterangan lanjut

single or taken ?
~single

blog yang anda suka ?
~ semua blog [menjaga hati]

adakah bilik anda kemas setiap hari ?
~ setakat kemas bantal n lipat selimut sudah..weekend baru kemas bebetul.

lagu terakhir yang anda dengar ?
~ lupe dah..

last text message ?
~ keding

last phone call ?
- sis

hari terakhir anda menangis ?
-nangis tipu2 ada lar..ahaks..laz wik bile terpakse mengakui kebenaran itu...

list lima faberet colour anda .
~putih,hitam,merah,cokelat,kelabu

orang terakhir anda ber"ym" ?
~keding

game yang anda paling suka ?
hoh..dah lame tak men game..

adakah anda peminat MCR ?
tak minat sangat..tp lagu dia besh2 jugak

apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?
eheh...suke..suke..de gak modal nak apdet blog..ahaks..

anda rasa tag ni best ?
~suam2 suku je...

tag lagi 10 orang .
~wanie - aku target hang awal2 lagi nooo...ahaks

sape ea lagi..
sape2 je la nak wat..
aku baru je tag orang..
kang tag lagi..
mao kene pelangkong!..

Share:

3 komen:

.::WaNiE::. said...

hampehhhh

aku tgh baca2 tgh2 aku doa moga2 tak kene aaaa

kene gakkk

ape ni korang pakat kenekan aku apeee

ehh kamu single ehhh:p

deatH_luVer said...

wakakakak..
tuh la..
sape suh tag aku dulu..
aku neh sikap dendam dan suke membalas...
hahah..

yep.single ah..
de calon ker..
woopsss...

~ نورحياتي ~ said...

nnt akan dibuat erk..

sorry lambat..agak busy minggu ini dan minggu depan..