April 16, 2010

yeay CUTI...

berapa kali daaaa nak bagitau orang bahawa aku cuti..
hehe..gile bangga...
sebab orang lain sume keje..
aku bercuti..
*sila kecualikan negeri yang mmg bercuti hari jumaat dan sabtu setiap minggu okeh..

sebenarnya baru petang semalam aku sms bos bagitau nak cuti..
heheh...agak2 takut-takut dan berani..

siap bincang dengan si zura nak taip ape...

finally ayat di bawah neh..

agak2 takot untuk membaca balasan dari bos....dup dap dup dap..tak sampai seminit bos dah balas...dengan tak dan2 terus suh zura baca...huhu..takot nak baca sendiri...
*seb bek memang betul bos yang sms mase tuh..buatnya skendel terlarang yang mesej..mao malu!

ouch..i Luv U la bOs..luV u SesaNGat!!...


see..dengan bos aku sekali nak cuti besok...dia mane bleh aku cuti..dia mesti nak cuti same...kalau aku takde kat opis tuh..dia takde semangat nak wat keje..ahaks..perasan!!!

Share:

1 komen:

mama zahin said...

ang ngan bos ang sama ja!!!

memang sesuai,,,

hahahahhaha