Followers

April 2, 2010

Terasa Macam Nak Jadi Badut..Bahagia Bila Nengok Orang Ketawa..


I'm Sorry..Saye Bukan Sempurna..Maaf pada Yang Pernah Terasa..Kdg-kdg Terlupe Dalam Saye Gelak Ketawa..Rupanya Ada Yang Terasa @ Terluka dgn Saye..Bukan Senang Nak Puaskan Hati Semua Orang...Hanya Setakat Ini Sahaja Yang Saye Termampu..
wallpost neh bertarikh semalam..bukan aku buang tebiat..cume canne ea..sejak akhir2 neh aku mmg rase bersalah kat sum1...ekcely hal kecik jek..tp bila dia da start cerita kat orang..aku rase macam jadi besar...sebab tuh aku kata SAYA BUKAN SEMPURNA..aku taknak minta maaf secara berdepan sbb aku takut nanti kawan aku yang menyampaikan kat aku tuh kene marah..biarlah dia faham sendiri..semua yang berlaku adalah salah faham..


alhamdullilah...aku hepy bila baca komen dari kengkawan macam neh..


ye..betol..kalau kita pikirkan hal orang lain boleh MATI rasanye...tapi kalau mementingkan diri pun tidak berapa elok untuk kesihatan kan.. :)



tetibe rase besh bila kawan dengan budak baju biru neh..

::seronok bila de kawan yang same2 gelak ketawa dengan kita:
::lagi seronok bila de kawan yang same2 leh nangish dengan kita::
Share:

1 komen:

cikgadis said...

sedih semacam ja ni??
huhu...xmau la..
hidup mesti ceria~

(n___n)

senyum~