April 16, 2010

tentang dia yang COOL itu..

ingat lagi tak kisah dia..
ala dia yang amat menyenangkan tapi telah buatku ter
sentap di facebook..

petang tadi,afta siap2 lepas mandi..
de sms masuk dari dia..tanye kabO..

okeh..dah hampir sebulan tak berSMS, tak berYM, tak berKOLING, dan segala2 tak la..
memang senyap macam tuh jek..
dia senyap...aku lagi ar senyap...
tahan rindu lame2...
gile ko nak rindu kat orang mcm tuh..
bikin nahas jek..
*oh..baru sekarang aku pk bikin nahas ea..ajaib..kenape dulu takleh pikir macam nih..

okeh berbalik dari sms tanye kabOr dia tuh..
aku cem biasa dah agak..
dia neh kalau mesej2..mesti ada something neh..

ha..da agak..dia odw dari JB nak ke HQ..
waaaaa..dalam hati melonjak2 kegembiraan..
*eh ye ke..takde kot..
sempat lagi pikir2 mase tuh nak jumpe ke tak...

fine..sebab aku neh jenis tak sampai ati..
orang dah jejauh datang.
takkan nak hampakan kan.
*alasan je sebenarnya neh..haha..

jumpe kat kolam air panas..
dengan aku sekali dok rendam kaki..
beshhhhh....
tambah besh bila dia de sebelah..

lepas tuh bawak dorang g mam kat maili's..
dorang?..ye..dengan kengkawan dia..
takkan nak hangkut dia sorang je kot..
tak besh la kan..
lagipon aku lagi suke ramai2 dari dok berdua dengan dia jek..
syaitan2 berlumba-lumba nanti nak goda aku dengan dia..
so untuk mengelakkan maksiat..
maka ku hangkot juga 2 orang mamat lagi..

dok makan char kuew teOw...[ejaan dia kompom salah neh!]
besh bangat..
dah 2 kali aku mam kat sini..
dan satu kebanggaan buat aku sebab ingat jalan ke sini walaupun baru sekali aku g makan 2 minggu lepas!!...
tepuk tangan untuk diri sendiri!!..clap..clap!

las2 kul 3.30am baru aku sampai umah...
kompom bila keluar dengan lelaki-lelaki..
mmg tahap dewa bila bersembang..
takleh blah lame sangat!...
*seb bek ari neh aku cuti..

walaweh..penat..

mungkin mase korang baca entry ini..aku sedang berada di highway untuk pulang ke kampong....oh..bayangkan dengan tak cukup tido!..
doakan aku selamat sampai ke kuala sungai baru, melaka..
Share:

1 komen:

.::WaNiE::. said...

ok jangan lupa bawak kan aku cencalok orite

kekekek