Followers

April 20, 2010

So far..

wa..tajuk nak omputeh..
:p

so far kepale aku agak2 blur..
dah 2 malam g shah alam..
jumpe sum1 kat sane..

tak sangka okeh aku leh jejak shah alam sendirian..
kejayaan kedua selepas menjejaki maili's wangsa maju...
tepok - tepok untuk diri sendiri..:p

kenapa aku agak blur2?..
ntahla..tak tau nape...

ah..tetibe nak jalan lurus ke..takmo bengkang bengkok..
maknenye terus ke penceritaan je la...

dan tetibe aku nak bagitau..

::aku tak suke dikejar...bile dikejar aku perasan HOT... ::
::aku tak suke didesak...kalau didesak jugak aku rimas.. ::
::aku tak suke dipakse....kalau dipakse aku cepat membenci... ::

bila sekali aku dah wat tak tau tuh..elok jugak la usaha lagi..
tapi bila dah berkali2 aku wat tak tau tuh..paham2 sendiri lar...aku rimas...

sory...
Share:

3 komen:

.::WaNiE::. said...

aku xsuke dingurat

nanti aku perasan cantik

hahahahahahh

SaYa iNsaN bIasE said...

ahah...mica...u like me or me like u...owang pown, sekali buat ta taw maknanye faham2 sendiri lar...ade gak berdepan dengan sowang mamat neyh, kazen owang ejazkan...erghhh...please...takut tersound jer lagi...adeh...tapi takat neyh leh sabar lae lar, malas nak layan...huhuhu

deatH_luVer said...

wanie^^ko mmg..orang tak ngurat pon ko perasan cantik..wahahah

cha^^tuh la..rimas...tak suke orang camni..lebeh2 lagi yang mendesak..mmg tiada tempat di hati la nampaknyer..kan dah bilang suke orang yang COOL..so jgnla desak2..