April 7, 2010

Sesungguhnya Dia La Terapi Untuk Ku..



[credit untuk Yahoo]

setiap kali aku check emel..kadangkala inilah yang keluar..
sesungguhnya hati aku berasa lapang bila melihat iklan ini..
[ayat sentiasa hendak skema]
entah ape yang geletek ini perempuan..
tp aku senang betul melihat beliau begini..
hilang segala tensen kerja
aku pun rase digeletek juga untuk ketawa macam beliau..

Share:

6 komen:

Aus MeLankoLik said...

lol , ingat gambar sape tadi . hahahak

Eqah Zaque Billetdoux said...

huhu. memang lawaklah dia buat begitu.

Syok sendiri + mcm over excited. hik2<jaat

deatH_luVer said...

aus^^hakhak...comey kan..suke..nak gelak je ngk gambar dia..

billet^^hahaa..terlebeh gelak sebenarnye billet...

.::WaNiE::. said...

apa ala agaknye itu ekkkkk

sungguh ceria sekali

heheh bestnya nak gelak mcm tu lah

tapi nak gelak pasai apaa:(

fitrijohari007 said...

tu gambo candid tu..haha

KEMBARA KERTAS KOSONG said...

mungkin beliau tgh tahan cirit kowt??? heheehe