April 5, 2010

Sana Sini Soal Hati Yang Keceper

paham ape itu keceper?...
bukak kamus sendiri..tak tau la aku de ke tak..:p

kang ada aku kene saman 2juta macam Nabil tuh dengan DBP..
:p

**apesal ada lidah terjelir dua kali dah neh..

Keceper - maksudnye....hati berderai...terluka [bagi kamus aku]

okehla..t sambong..nak g keluar mam cucuQ
Share:

5 komen:

chenta said...

itula..sekarang musim kecewa ke?terluka..
ramai kwn2 sya mcm tu..termasuk sya..huuu

SaYa iNsaN bIasE said...

haishh...
saya adalah owang jawa...
so..
saya taw...
keceper itu ape ??
hehehe

deatH_luVer said...

sya ^^ha tu la...
musim orang terluka je kot..
sane sini pegi sume nyer kecewa...
semuanya sentap...

cha^^wahahaha....kata orang jawa...
upss..itu perkataan orang jawa ker?
ahaks...

╚► capital S hana ◄╗ said...

WUUU~~~
saya terasa
***SMBIL ANGKAT TANGAN !
HAHAHA

deatH_luVer said...

ko dik..
cam tau2 je akak baca ur blog..
hahaha..

ilek oh..
kumbang bukan sekor..
tp kita bukan cari kumbang kan..:p

slow2 dayung..
umur muda lagi..
ramai orang yang akan adik jumpe...
ramai yang lagi encem dari si amar tuh..

chaiyOrk..chaiyOrk..
*ah tetibe wat ceramah free...