April 20, 2010

Orang Mengandung Memang Malas Ea?..Patot la Aku Rasa Malas Semacam Jek..

malas nak berblog sangat..
malas nak blogwalking...
malas nak buat keje..
malas lar semua..

ape yang rajin..

MAKAN!!!

masih ingat tak CABARAN LANGSING DEATHLUVER??

bilO den nak start neh??..

huhu..

::aku tak pregnant pon...nak mati ape..pregnant sebelum waktunyer....aku cume menjangkit dari si gedik zura tuh...dia pregnant aku lak dapat tempias malas dia...uhuhuhu..::

Share:

4 komen:

.::WaNiE::. said...

hahah boleh ek berjangkit

hampes kauu

deatH_luVer said...

boleh....
hahaha..
aku jek yang berjangkit..
ko jangan nak berjangkit lak..
ko selalu wat jangkitan je wanie uit..

fiza said...

Ahaksss...ingatkan betullah pegnant.

Tak semua orang mengandung malas, tapi macam saya memang jenis malas, mcm yg death_luver senaraikan tu lah (^_^)

deatH_luVer said...

hahaa..

takdela..
lum kawen..canne nak peknen..
huhu..

mmg malas?..
woah..tamO malas2 selalu..