April 3, 2010

nakalnya IMAN...


iman haffies..

kat facebook..gambar ahmad yang dibawah neh kujadikan profile picture..

peh2 petang neh pulak ngk along lak buat gambar iman neh untuk profile picture..takleh jadi neh..nak lawan ker?..ahaks..

aku - wa..nak lawan gambar profile den ke?

along - haha..baru kena..hero dengan hero..
[yep betul..diorang neh..[iman dan ahmad] kalau berjumpe..walawehh..leh darah tinggi jawabnyer..peh2 mao satu kampung baru dengar mak pak sedara dia menjerit...]

lepas tuh dok pok pek sekejap dengan along..

along - aku bwk dak iman pegi pertandingan futsal kat p.d, pakteh dia bwk le..mcm hal nak berak le nak makan pastu tido..ee geram aku.,

aku - haha..anak sendiri takkan tak paham..dia la yang bagi pahala kat mak pak dia..sabau..sabau..hahaha

lagi hal iman..

along - ini bdk sorang darah lagi naik..tgh teberak dia berzikir subhanallah walhamdulilah siap selawat pulak lepas tu..aduh..dia dah pandai mcm2 bila mak dia marah dia, kate cube ibu ckp baik2, dia plk ajau mak dia..

aku - aduhai...

[see bayangkan nakalnye iman neh.....tp sebab dia cute...nakal dia tuh wat orang rase...nak marah tak sampai hati...huhuhu]

::tadi ngk diari AF 8 ulangan...eh..tetibe rase dorang macam induksi kat jabatan aku...dibahagikan kepada kumpulan..dan mesti wat aktiviti dalam kumpulan..hatta untuk makan sekali pon...:)..ufff....siyes..rindu induksi...tp penatnya...hanye kami2 je yang tau... :) ::


Share:

0 komen: