April 3, 2010

mengapa aku sengal nak approve friend request kat Facebook..

tadi ping blog kat gengblogger..
peh2 ternampak entry STALKER dari cik Nana
lepas tuh terbaca status kat wall fb cik deanna...
lepas tuh baca blog cik deanna berkaitan bende neh jugak...
[banyak nye lepas tuh aku?????]

haiks..

sebab tuh la aku tak approve 5 friend requests lagi...


hak kita kan untuk memilih siapa yang boleh ada dlm fwenlist kita?

aku bukan jenis yang men APPROVE jek... :)..

::tadi jenjalan kat blog BEAUTIFULNARA...sedih nengok SITI NURHALIZA yang dah makin lame takde penutup kepala a.k.a tudung hatta selendang sekalipun...::

Share:

6 komen:

[[iidyLL_iceneSS]] said...

hurm..uiks...nm nek dcni..
tq2...kikiki

2 r...mmg dh xapproved sape2 yg xdkenali dFB mahupun dmana jg..
bhya r zmn skrg nie..

bhati2 k..kdg2 kwn ley jd lwn..

deatH_luVer said...

haha..saje je nak kasi kamu pemes la nana..
hehe..

mmg salu berhati2 pon..
takot..
:)

hans said...

owh
macam budak kelas aku
sampai 100 lebih friend request
aku tanya sebab apa dia xapprove pastu dia kata tak kenal
huhu

deatH_luVer said...

jawapan yang memberansangkan dari kawan ko...

tak kenal tadehal kalau dah approve pandai berbudi bahasa..neh diam seribu bahasa ape kes..

tak suke orang nyibuk2 kat fb..skdr add tp senyap....

mungkin dorang tengah ada pertandingan kawan sape paling ramai kot hans..

tuh yang men add jek...

.::WaNiE::. said...

haih aku kalau nak accept mesti tengok info dia, wall dia, dgn mutual friends

kadang2 info macam bagus,siap ada mutual friend yg kita kenal

tengok wall failll...MLM punye orangg..xkoser karang semak wall aku dok promote program MLM dia

miss faten said...

Jangan approve. Sengalla those people nowadays. Asyik nak add sebarang sebarang jek. Sangat sengal. (sengal being a more sopan word :) )